Jump to content

England To Join Forces With Frogs


Monsta®

Recommended Posts

Whats with the government are they really that stupid! poor old wellington will be spinning in his grave. and now to make things even worse Convicts will now be getting the right to vote! sorry i think i might move to a country thats got some balls! what a shower of bxxxxxxxds! the sooner the coalition is booted out the better..!

Link to comment
Share on other sites

Bonjour Monsta - je vois qu'il y a toujours quelques prejuges de se rapporter a nos amis d'un bout a l'autre du canal. Nous vivons au 21e siecle et avons ete des allies pendant de mombreuses annees maitenant. Si la poussee venait j'amais por pousser en qu'equipe vous fieriez - vous - le francais ou les americains?

Link to comment
Share on other sites

Will Britain's next aircraft carrier be called the H2MS Waterloo? ( Half Her Majesty's Ship)

And... do we get the bow or the stern if the French don't agree with what we are doing with it? :jump:

Though, just to get this one right, maybe we should give Sarky half the Falkland's oil - so we have some common interest this time around?

Umm.. didn't we invade Suez to protect their Suez Canal Company too? Ignoring the tiny matter of two world wars you'd think they'd figure that they might owe us at least one!

Link to comment
Share on other sites

If you want us to come out of the EU Pete - what is the alternative and who would we openly and successfully trade with. I suppose next you will be wanting us close our borders completely - no one else in!

Link to comment
Share on other sites

Bonjour Monsta - je vois qu'il y a toujours quelques prejuges de se rapporter a nos amis d'un bout a l'autre du canal. Nous vivons au 21e siecle et avons ete des allies pendant de mombreuses annees maitenant. Si la poussee venait j'amais por pousser en qu'equipe vous fieriez - vous - le francais ou les americains?

Les Français peuvent aller sauter pour moi bonne chose pour la Manche maintient les grenouilles à bout de bras. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bonjour Monsta - je vois qu'il y a toujours quelques prejuges de se rapporter a nos amis d'un bout a l'autre du canal. Nous vivons au 21e siecle et avons ete des allies pendant de mombreuses annees maitenant. Si la poussee venait j'amais por pousser en qu'equipe vous fieriez - vous - le francais ou les americains?

En plus......

Heureusement que c'est le DEBUT du 21eme siècle, cela veut tout simplement dire que la France n'a pas brisé son engagement et n'a pas quitté son ex colonie en détruisant tout sur son passage ! De plus, considérant l'accord de la proposition, nous pourrions insérer un bouton sur tous les avions Français et les missiles Exocet pour qu'ils soient vendus aux autres gouvernements étrangers mais si nous nous trouverions en face d'eux encore une fois, nous pourrions appuyer sur le bouton afin de briser l'engagament sans la perte de vies.

Link to comment
Share on other sites

En plus......

Heureusement que c'est le DEBUT du 21eme siècle, cela veut tout simplement dire que la France n'a pas brisé son engagement et n'a pas quitté son ex colonie en détruisant tout sur son passage ! De plus, considérant l'accord de la proposition, nous pourrions insérer un bouton sur tous les avions Français et les missiles Exocet pour qu'ils soient vendus aux autres gouvernements étrangers mais si nous nous trouverions en face d'eux encore une fois, nous pourrions appuyer sur le bouton afin de briser l'engagament sans la perte de vies.

nippu takaisin stabbers Ranskan! siellä parasta pitää toisella puolella vettä !!!!!

oups j'ai cliqué finlandais pas français

Link to comment
Share on other sites

nippu takaisin stabbers Ranskan! siellä parasta pitää toisella puolella vettä !!!!!

oups j'ai cliqué finlandais pas français

The only war I can think of that the frogs ever won was when they beat themselves.....in the revolution!!!

Link to comment
Share on other sites

En plus......

Heureusement que c'est le DEBUT du 21eme siècle, cela veut tout simplement dire que la France n'a pas brisé son engagement et n'a pas quitté son ex colonie en détruisant tout sur son passage ! De plus, considérant l'accord de la proposition, nous pourrions insérer un bouton sur tous les avions Français et les missiles Exocet pour qu'ils soient vendus aux autres gouvernements étrangers mais si nous nous trouverions en face d'eux encore une fois, nous pourrions appuyer sur le bouton afin de briser l'engagament sans la perte de vies.

''Good job it is the BEGINNING of the 21 century, that just means France hasn't as yet lost an armed engagement or walked out of an ex colony leaving a trail of utter destruction behind! Also considering the joint nature of the proposition we might like to insert a master switch into all France aircraft and Exocet missiles so they can still be sold to other foreign governments but if WE ever face them again we can flick the switch and take them out of the engagement without loss of life!''

Link to comment
Share on other sites

Create a free account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...